Olalla Rodil: «Esperemos que o PP teña capacidade de escoita e entendemento con quen representa un tercio do Parlamento»

Lorena García Calvo
Lorena García Calvo LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

Iago Suárez, Olalla Rodil, Dani Castro y Montse Valcárcel, diputados del BNG por Lugo
Iago Suárez, Olalla Rodil, Dani Castro y Montse Valcárcel, diputados del BNG por Lugo L.G.C.

Los cuatro diputados del BNG por Lugo hicieron balance de las elecciones autonómicas y se comprometieron a seguir «moi pegados ao territorio»

21 feb 2024 . Actualizado a las 14:17 h.

Tres días después de las elecciones autonómicas, los cuatro parlamentarios electos del BNG por la provincia de Lugo comparecieron en un hotel de la ciudad para hacer balance de los resultados y hablar de futuro. Olalla Rodil, que durante la legislatura pasada había ejercido como viceportavoz de los nacionalistas en la cámara, Dani Castro, Montse Valcárcel y Iago Suárez (los dos últimos se estrenan en la Cámara gallega), se mostraron satisfechos por unos «resultados históricos» y hablaron ya de comenzar el trabajo. 

«Son uns números extraordinarios. A xente puido sentir certa frustración, pero os resultados dannos forza e ganas para seguir traballando no mesmo horizonte. Só podemos estar agradecidos pola confianza e pola ilusión, que foi a palabra que nos definiu nesta campaña», explicó Rodil. La diputada electa lanzó un mensaje a los que votaron al BNG y a los que no en la línea de que «imos traballar para mellorar as condicións de vida de todos».

En su comparecencia, Rodil puso sobre la mesa dos conclusiones fundamentales. La primera es que «o BNG non tocou teito e que somos unha forza política sólida» y la segunda es que «a alternativa real ao PP é o BNG. Imos seguir ensanchando esa base social». 

La viceportavoz nacionalista defendió que durante la campaña habían demostrado que «hai outro xeito de facer política, puxemos no centro o que lle preocupa á xente», y añadió que «dende xa estamos a traballar por construir un futuro mellor».

Para los nacionalistas, el crecimiento de su formación no se justifica con un trasvase de votos de otros partidos, sino en que «chegamos a xente que nunca se chegara e confiaron en nós. Hai que baixar ao terreo para que poidamos seguir medrando, e dende xa dicimos que imos estar moi pegados ao territorio».

Rodil subrayó en todo momento que un tercio de la cámara parlamentaria será nacionalista en la nueva legislatura y que el cambio ya es real. «Confío en que o PP sexa capaz de entendelo e que sexa unha maioría moi diferente á das pasadas lexilsaturas, que escoitou moi pouco e despreciou. Agardo que teña a capacidade de escoita e de entendemento con quen representa un tercio da Cámara».